2 listopada 2016

Memories - wspomnienia, instagram


Cześć !

Pomysł na ten post wziął się jak przypomniały mi się najlepsze chwile wakacji, najciekawsze wspomnienia. W wakacje instagram był takim moim miejscem do wspomnień, dodawałam zdjęcia kompletnie do siebie nie pasujące, ale wiązało się z nimi wiele wspomnień, dużo wspaniałych chwil spędzonymi z osobami dla mnie ważnymi. Upłynęło trochę czasu.... coś mnie tknęło żeby dodawać tylko pasujące do siebie zdjęcia, ig wyglądał ładnie, ale jakoś sztucznie mi było, zdjęcia które tam były nic dla mnie nie znaczyły po prostu ładnie wyglądały. Bardzo żałuję ze usunęłam tamte zdjęcia, myślę ze czasami warto jest dodać zdjęcie które nie pasuje do niczego ale wiążą się z nim bardzo ważne dla nas chwile. Myślę że warto robić zdjęcia, zawsze i wszędzie, potem wiąże się z nimi bardzo dużo wspaniałych chwil i cudownych wspomnień. 

















zapraszam ; http://karolinapaulina.blogspot.com/  


              























1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz! :)